Alege întotdeauna conținut unic de calitate!

Cuvintele puse la întâmplare pe propriul website sau cele folosite pentru a crea texte despre business-ul tău nu îți vor aduce niciodată mai mult trafic, mai mulți clienți și, implicit, mai mulți bani. Pur și simplu vor fi alte câteva mii de cuvinte, pe lângă restul de miliarde care alcătuiesc contentul scris aflat în mediul online.

Dacă vrei ca modul în care business-ul tău comunică să fie îmbunătățit, atunci trebuie să apelezi la servicii de content-writing care să genereze un impact asupra publicului tău țintă! Iar noi știm exact de ce ai nevoie.

De ce tipuri de content scris ai nevoie pentru business-ul tău online?

Iată cele mai des-întâlnite tipuri de content scris necesare pentru business-ul tău online:

Comunicate de presă

Comunicate de presă

Business-ul tău nu poate doar să aștepte să primească clienți, ci trebuie, la rândul său, să comunice. Astfel, are nevoie de comunicate de presă prin care anunță ultimele noutăți, schimbări importante sau lucruri de interes pentru clienții săi.
Articole de blog

Articole de blog

Articolele de blog sunt vitale pentru orice website al unui business, deoarece sunt principalul mod în care compania și utilizatorul fac schimb de informații. Blogul trebuie să fie o prezență obligatorie pentru orice site, iar articolele să fie scrise calitativ și cu regularitate.
Advertoriale

Advertoriale

Advertorialele sunt texte publicitare care vor să atragă atenția utilizatorului din publicul țintă al unui business asupra produselor sau serviciilor acestuia, într-un mod plăcut și atractiv, și în același timp informativ, într-un format cu care acesta este obișnuit.
Descriere de produse / servicii

Descriere de produse / servicii

Dacă ai un magazin online, fiecare produs are nevoie de o descriere unică și atractivă, care să contribuie atât la procesul de optimizare pentru motorul de căutare, cât și pentru informarea și atragerea potențialilor clienți.
Descriere pentru categorii și subcategorii de produse / servicii

Descriere pentru categorii și subcategorii de produse / servicii

Categoriile și subcategoriile site-ului tău au la rândul lor nevoie de texte unice, care contribuie la optimizarea acestora pentru Google. De asemenea, acestea au un rol informativ, făcându-le un mic rezumat utilizatorilor care vor să afle în câteva cuvinte despre o anumită categorie din site-ul tău.
Content Writing

Content Writing

Content Writingul are un scop variat, nu doar vânzarea imediată, precum Copywritingul. Scopul acestuia poate fi atât informarea utilizatorului, cât și transformarea acestuia prin intermediul ideilor comunicate. Desigur, vânzarea este și ea un obiectiv în cele mai multe cazuri, însă nu unul individual. Content-writing-ul este folosit pentru SEO, poate fi și subiectiv și obiectiv, în funcție de canalul unde apare și de strategia companiei, și are funcția unui dialog cu cel care citește textul scris.
Copywriting

Copywriting

Față de content writing, mult mai dominant în mediul online, copywritingul face parte din publicitatea clasică, cu un scop de vânzare directă, care nu dialoghează cu cititorul, ci îi propune să facă o acțiune concretă. De cele mai multe ori, conținutul unui copy nu are legătură cu procesul de SEO și este folosit cu preponderență în mediul offline. Acum că știi diferența dintre cele două concepte, poți apela la noi pentru oricare dintre cele două forme de writing. Deși pentru mediul online, content-writingul e baza, îți oferim și servicii de copywriting pe măsura nevoilor business-ului tău.

Ai nevoie de servicii de content-writing?

Scrie-ne, la rândul tău, despre business-ul tău și de ce texte ai nevoie și noi le livrăm întotdeauna la timp!