Mulți oameni consideră că pentru a fi antreprenor ai nevoie de foarte mulți bani, de un curaj nebănuit sau de o idee genială. Istoria însă ne-a învățat că nu întotdeauna cei cu ideile geniale au devenit antreprenori de succes. O idee, fie ea și genială, nu poate fi transformată într-o afacere de succes fără un plan de business atent gândit până la cele mai mici detalii.

De aceea, am conceput acest eBook tocmai pentru a veni în ajutorul startup-urilor cu informații de actualitate despre marketingul online, punând accent, bineînțeles, pe modul în care un site nou trebuie construit pentru a se poziționa cât mai sus în motorul de căutare Google încă de la început.

De asemenea, am lansat și un serviciu destinat startup-urilor online, punând la dispoziția antreprenorilor un serviciu accesibil care să îi ajute să înțeleagă cât mai bine piața în care vor concura și eforturile pe care trebuie să le depună.

Iată ce vei afla din eBook-ul AdMarks pe care îl poți descărca gratuit de pe această pagină:

1. Principalele canale de online marketing

1.1. Google
1.2. Facebook
1.3. Youtube
1.4. Comparatoare de prețuri
1.5. Marketing afiliat

2. Acțiuni de efectuat înainte de construirea site-ului

2.1. Identificarea pieței și a potențialului de creștere (keyword research)
2.2. Crearea unui profil Buyer Persona
2.3. Identificarea principalilor competitori
2.4. Stabilirea structurii site-ului
2.5. Alegerea domeniului
2.6. Personalizarea paginii „Coming soon”
2.7. Listarea în Google My Business
2.8. Demararea unei campanii de tip teaser

3. Elemente SEO tehnice de luat în calcul în construirea site-ului

3.1. Structura URL-urilor
3.2. Definirea tag-urilor Meta Title
3.3. Definirea tag-urilor Meta Description
3.4. Definirea tag-urilor Headings
3.5. Tag-ul alt al imaginilor
3.6. Setarea tag-urilor self-canonical
3.7. Implementarea corectă a paginației
3.8. Generarea de filtre indexabile și customizabile
3.9. Dezvoltarea unei structuri solide de internal linking
3.10. Gestionarea corectă a modului în care sunt tratate erorile 404
3.11. Gestionarea corectă a produselor care au ieșit din stoc
3.12. Construirea de profiluri pe platformele de socializare
3.13. Implementarea de date structurate
3.14. Implementarea unui certificat SSL

4. Acțiuni tehnice de efectuat după lansarea site-ului

4.1. Verificarea indexabilității site-ului
4.2. Mobile friendly test
4.3. Verificarea vitezei site-ului
4.4. Verificarea existenței paginilor duplicat
4.5. Verificare pagini 404
4.6. Instalarea și configurarea Google Analytics
4.7. Instalarea și configurarea Google Search Console
4.8. Generarea unui fișier sitemap

5. Link building

5.1. Publicarea de comunicate de presă
5.2. Analiza profilului de backlink-uri a principalilor competitori
5.3. Identificarea influencerilor din nișă
5.4. Stabilirea unui plan de outreach
5.5. De evitat în campania de link building

6. Strategii de content writing pentru businessurile online

6.1. Importanța conținutului scris pentru mediul online
a. Google și conținutul scris de calitate
b. De ce este nevoie de texte de calitate?
c. Ce înseamnă, de fapt, texte de calitate?

6.2. Ai un business online, dar ai o voce?
a. Ce înseamnă ca businessul tău să aibă o voce?
b. De la business la brand
c. Poziționarea prin content-writing
d. Creează-ți propriul mod de comunicare!

6.3. Cum să scrii – etape importante în content-writing
a. Structura unui articol de blog
b. Structura unei descrieri pentru website

Completează formularul de mai jos și descarcă gratuit eBook-ul Admarks