Controlul Reputatiei Online

Cheia către o prezență pozitivă în Google

Dacă te ascunzi în spatele dictonului, „Bad publicity is still publicity”, bine ai venit pe Internet! Este locul în care nu doar că publicitatea negativă nu e deloc publicitate, dar chiar te poate duce la faliment. Nu deodată, ci ușor-ușor, acel element negativ se diseminează, până când pierzi controlul afacerii tale. De ce? Pentru că nu ai avut grijă de ORM.

Pe Google, avantajos pentru unii, dar dezavantajos pentru alții, controlul nu îți aparține, decât într-o foarte mică parte. Dacă cineva scrie un articol negativ despre business-ul tău, de exemplu, și o face atât de convingător încât la anumite căutări în Google, acesta va figura printre primele rezultate, afacerea ta va avea de suferit.

Aici intervenim noi, pentru că avem grijă de reputația ta online, iar în cazul în care aceasta a fost deja pătată, facem tot posibilul să o facem din nou curată.

Vrei să discutăm despre reputația online a business-ului tău?

Nimic mai simplu!

Cum știi că trebuie să demarezi proceduri de ORM?

Managementul reputației online este obligatoriu pentru orice business online, deoarece este o componentă a procesului de Branding. Cu toate acestea, cele mai întâlnite cazuri sunt următoarele:

ORM pentru persoane publice

ORM pentru persoane publice

Reputația în mediul online pentru persoane publice se adresează în primul rând celor care au grijă de modul în care este perceput brandul personal în spațiul virtual. Pentru persoanele publice, oferim management al situațiilor de criză cu privire la reputația online, precum și identificarea, monitorizarea și înlăturarea opiniilor negative care contribuie la o percepție negativă a lor în mediul online.
ORM pentru companii

ORM pentru companii

Orice companie trebuie să aibă în vedere procesul de Brand Reputation Management, atât în mediul online, cât și în cel offline. De aceea, în cazul unor situații de criză, în care reputația unei companii are de suferit, demarăm campanii de ORM care să asigure o gestionarea a reputației negative din mediul online și transformarea acesteia într-una pozitivă.

Ești într-una dintre situațiile de mai sus?

Nu lăsa reputația negativă să îți distrugă imaginea business-ului tău online.

Apelează la noi și vom discuta despre ORM!