Este un audit creat pentru business-urile care desfășoară o campanie SEO și care își doresc o a doua părere în legătură cu acțiunile pe care le fac, dar și o vedere de ansamblu asupra competitorilor și a acțiunilor acestora.

Te ajutăm cu o altfel de viziune, cu o perspectivă nouă asupra afacerii tale, care te va ajuta și pe tine și pe echipa de SEO cu care lucrezi deja și care ar putea avea nevoie de un extra ajutor. Iată cum arată un auditul Admarks Second Opinion SEO:

Primul pas va fi realizarea unei analize a competiţiei. Aceasta este o componenta esenţială intr-o campanie SEO de succes. Astfel, pentru 3 dintre cei mai puternici competitori realizam:

  • Profil de backlinks - care sunt cele mai valoroase site-uri pe care sunt plasate link-uri către site-urile competitorilor;
  • Profil de cuvinte cheie - principalele cuvinte cheie pentru care site-ul apare în prima pagină de rezultate Google pentru paginile de categorie relevante;
  • Analiză structură URL-uri.
  • Analiză conținut on-page pagini de categorie;
  • Audit SEO Tehnic minimal - o privire de ansamblu asupra principalelor elemente tehnice ale site-urilor competitorilor pentru a putea realiza o comparație cu site-ul clientului;
  • Analiză viteză de încărcare a site-ului pentru Home Page, dar și pentru 3 pagini principale din site;
  • Analiză structură site (page depth).

Toate aceste detalii despre competiţie contribuie la o evaluare corecta a dificultaţii campaniei SEO, a obiectivelor, precum şi a resurselor necesare în cadrul campaniei pentru ca strategia de optimizare să fie adaptata în funcţie de elementele observate.

Al doilea pas este realizarea unei analize SEO pentru site-ul tău, similară ca structură cu cea descrisă mai sus. Prin analizarea în primă instanță a competiței, vom putea înțelege mai bine poziționarea site-ului tău și conturarea unor recomandări pentru strategia de SEO.

Mai apoi, îți vom prezenta rezultatele noastre iar tu decizi dacă dorești implementare lor de către noi sau de către compania SEO cu care deja lucrezi. În cazul în care ai nevoie de cineva care să discute în limbaj SEO cu agenția cu care colaborezi, putem face și asta pentru tine, prezentându-le acestora rezultatele analizei noastre, în prezența ta.

Pentru oricare alt ajutor, dincolo de aceste acțiuni incluse în serviciile Admarks Second Opinion SEO, îți stăm la dispoziție cu alte servicii adaptate nevoilor proiectului tău și pe care le putem discuta la întâlnirea inițială sau ulterior realizării auditului Second Opinion SEO.

Contactează-ne acum, fără frică, pentru a obține o a doua opinie care te va duce pe primul loc în Google!