Cum poate o campanie de optimizare SEO să îți ajute businessul online?

Fie că ai un business nou în mediul online, fie că ai deja o experiență de câțiva ani, sunt cu siguranță foarte multe lucruri pe care nu le-ai descoperit încă. Lucruri care îți pot ajuta businessul să crească și să devină mai mult decât un rezultat în Google. De aceea, echipa noastră este pregătită să îți împărtășească numeroase secrete care pot face diferența între un business de rutină și unul de succes.

De ce este SEO atât de important pentru un business?

optimizare seo googlePentru că este cel mai mare motor de căutare din lume, procesând în prezent peste 3.5 miliarde de căutări pe zi. În plus, Google a depășit de mult stadiul de simplu motor de căutare pe care utilizatorii îl folosesc pentru a găsi informații, ci și un canal de promovare pentru milioane de businessuri din toată lumea.

Printre aceste milioane de businessuri, trebuie să își croiască drum și al
tău! Împreună vom găsi strategia potrivită, pentru a-ți transforma afacerea
într-un nume cu rezonanță în mintea consumatorului! Și acest lucru se poate
atinge prin SEO, întrucât obiectivele pe care le avem în vedere
într-o campanie sunt creșterea vizibilității businessului și optimizarea
acestuia pentru a crește vânzările, prin tehnici de on-page și off-page. 

Avantajele unei campanii de optimizare SEO

  • Promovare organică (adică naturală) a site-ului sau a magazinului online – acest aspect este un mare avantaj prin prisma faptului că businessul va atrage oameni interesați de serviciile sau produsele oferite;
  • Dezvoltarea afacerii prin atragerea unui număr mare de clienți, ceea ce se va reflecta în mai multe vânzări și, implicit, în îmbunătățirea profitului;
  • Creșterea vizibilității site-ului și, concomitent, a businessului tău;
  • O mai bună identificare a publicului țintă și situarea businessului în mijlocul acestuia;
  • SEO are efecte pe termen lung, fiind cel mai avantajos instrument de promovare. Chiar dacă închei campania SEO, site-ul tău va beneficia în continuare de efectele acesteia.

Campanii SEO cu rezultate reale, nu reclame enervante!

optimizare seoCu toate că am mai menționat acest aspect mai sus, SEO are marele avantaj de A NU FI O RECLAMĂ. Gândește-te că ești invadat de reclame peste tot, de la panourile publicitare pe care le vezi pe stradă până la aplicațiile de pe smartphone care afișează publicitate într-o manieră sau alta. Acum, gândește-te de câte ori ai acordat atenție acestor anunțuri și de câte ori le-ai închis pur și simplu.

Reclamele sunt de multe ori enervante și stârnesc efectul opus celui dorit de vânzător. Poate alte metode de promovare sunt mai simplu de efectuat și par a obține rezultate mai bune sub aspectul vizibilității. Dar să analizăm în profunzime: într-adevăr, SEO nu te face să apari în orice spațiu de advertising disponibil pe Internet. În schimb, o campanie SEO bine făcută atrage spre business-ul tău acei oameni interesați de produsele sau serviciile pe care le oferi. Mulți dintre ei fac documentări în ideea unei achiziții în viitorul apropiat, alții sunt deja în procesul de cumpărare.

Printr-o campanie de optimizare SEO, faci toate demersurile necesare pentru a avea acces la publicul potrivit și pentru ca ei să te găsească ușor. Cu alte cuvinte, eforturile tale sunt orientate practic, acolo unde se pot realiza conversii.

Oamenii pot face cumpărături din multe rațiuni, începând de la simple frivolități și terminând cu instrumente necesare pentru a-și desfășura activitatea profesională sau pentru a demara un proiect. Dar diferența dintre utilizatorul care scanează „vitrina” unui magazin online și cel care a căutat un produs sau un serviciu reprezintă o diferență de decizie de cumpărare, pe care SEO o face să funcționeze în favoarea ta.

Optimizarea pentru Google este un proces etapizat

Urmărim cu atenție fiecare dintre următoarele etape pentru a crea campanii SEO eficiente

Keyword Research & Analiza Business

Keyword Research & Analiza Business

Analiza businessului și identificarea principalelor elemente care vor contribui la conturarea strategiei de business
Monitorizarea campaniei SEO

Monitorizarea campaniei SEO

Monitorizarea zilnică a evoluției cuvintelor cheie și a vizibilității în Google prin intermediul tool-urilor de care dispunem
Auditul tehnic (SEO on-page)

Auditul tehnic (SEO on-page)

Identificarea factorilor tehnici care blochează indexarea în Google și formularea de recomandări pentru optimizarea website-ului
Campanii de outreach

Campanii de outreach

Atragerea unor influenceri către businessul tău, pe care să îl promoveze pe canalul lor de comunicare (bloguri, vloguri etc.)
Analiza competiției

Analiza competiției

Cercetarea principalilor competitori din branșa în care se află businessul tău cu scopul de a identifica noi direcții și oportunități de creștere a businessului
Link-building

Link-building

Crearea de conținut optimizat SEO care să contribuie la crearea de link-uri cu autoritate care să trimită către businessul tău

1. Keyword research și analiză de business

keyword researchTrebuie să interpretăm Keyword research-ul dintr-o perspectivă dublă: o dată pentru relevanța acesteia din punctul de vedere al campaniei SEO și încă o dată sub aspect structural al businessului.

Keyword research-ul este temelia unei campanii de optimizare SEO – orice strategie de optimizare pentru motoarele de căutare începe cu identificarea cuvintelor cheie relevante pentru businessul în cauză. AdMarks nu se rezumă la identificarea unui număr limitat de cuvinte cheie, ci se concentrează pe identificarea completă a acestora, indiferent de numărul lor și de volumul de căutări lunare pe care îl înregistrează.

În plus, pentru a avea o imagine reală asupra pieței și a potențialului de creștere al businessului în cauză, este important să ai o viziune cât mai largă asupra căutărilor făcute de utilizatorii care-ți pot deveni clienți cu referire la produsele și/sau serviciile pe care le oferi.

2. Auditul tehnic – SEO on-page

audit seo tehnicAdMarks îți analizează site-ul din totate perspectivele relevante din punctul de vedere al optimizării SEO on-page. În acest sens, înainte de a începe procesul de link building, site-ul tău va trece prin mai multe audituri în cadrul cărora vom analiza mai mulți factori care au un impact felului în care site-ul tău este afișat pe pagina Google.

Auditurile pe care le realizăm au un dublu rol: acela de a ne asigura că site-ul este bine indexat de Google, dar și experiența utilizatorului atunci când ajunge pe paginile acestuia. Dintre aspectele tehnice pe care le verificăm fac parte:

  • Auditul de Google Analytics și Google Search Console, care verifică dacă aceste tool-uri de monitorizare înregistrează corect datele privitoare la site-ul tău și facem recomandări pe baza analizării acestora;
  • Auditul tehnic de factori de ranking, unde analizăm fiecare mic detaliu al site-ului tău, începând de la meta titluri și terminând cu chestiuni complexe care țin de viteza site-ului și authority sculpting. În urma acestui audit, facem recomandările necesare pentru optimizarea landing page-urilor;
  • Auditul de mobile SEO presupune analizarea felului în care Google indexează site-ul tău pe mobil, verificând atât felul în care se poziționează pe interogările făcute pe dispozitivele mobile, dar și aspecte tehnice care țin de viteza de încărcare.

3. Analiza competiției

analiza competitieiAdMarks nu se rezumă la a-ți promite rezultate, ci face o analiză temeinică a principalilor tăi competitori online pentru a-ți spune concret care sunt eforturile necesare pe care trebuie să le întreprinzi pentru a ajunge la acele rezultate.

Pe scurt, realizăm o analiză a backlink-urilor competitorilor tăi pentru a vedea ce demersuri trebuie să întreprindem pentru a putea să ajungi înaintea lor pe pagina de rezultate a lui Google.

4. Monitorizarea campaniei SEO

monitorizarea campaniei seoÎn cadrul campaniei de optimizare SEO, AdMarks monitorizează permanent toate cuvintele cheie pe care le-am identificat în cadrul keyword research-ului. Tocmai datorită acestui fapt, ajustăm strategia în funcție de performanța acesteia pentru a obține rezultatele pe care le dorești.

În plus, primești rapoarte lunare în care ți se detaliază toate acțiunile întreprinse de noi în campania SEO, totul fiind transparent și edificator. Dacă dorești detalii suplimentare despre evoluția campaniei, account managerii noștri îți stau la dispoziție cu răspunsuri la întrebările pe care le ai.

5. Campanii de outreach

campanii de outreachCampaniile noastre de outreach nu se rezumă la comunicate de presă și la identificarea influencerilor relevanți pentru nișa businessului tău. Folosim tehnici complexe de link building, precum „broken links” sau  „unlinked brand mention” pentru a obține backlink-uri de calitate din partea publicațiilor care au scris în trecut despre businessul tău.

În plus, ne alegem cu grijă colaboratorii, identificându-i pe cei mai relevanți pentru businessul tău pentru ca eforturile tale de outreach să aibă o rezonanță amplă în piață. Comunicatele de presă sunt publicate doar după ce identificăm cele mai relevante publicații din nișa în care activezi, pentru ca businessul tău să devină o voce acolo unde contează.

6. Link building

seo link buildingLink building-ul făcut de AdMarks nu înseamnă sub nicio formă link-uri la voia întâmplării. De fapt, acordăm o atenție deosebită întregului proces, începând de la redactarea articolelor până la publicarea acestora.

Redactăm articole care respectă atât normele limbii române, cât și rigorile presupuse de un articol SEO. Ulterior, le publicăm pe una dintre cele peste 700 de publicații online cu care colaborăm, asta în urma unui proces în cadrul căruia le alegem doar pe cele mai relevante pentru businessul tău. Astfel, profilul tău de backlink-uri va avea un aspect natural, dar își va atinge obiectivele pe care le urmărești.

servicii de optimizare seo in bucuresti

SEO înseamnă mai mult decât aducerea businessului pe primul loc în Google

SEO înseamnă respectarea normelor impuse de Google. SEO înseamnă să creezi conținut de calitate pentru utilizatori. SEO înseamnă un mod calitativ prin care atragi atenția asupra businessului tău online. SEO înseamnă strategie, planificare și rezultate pe termen lung. Și nu în ultimul rând, SEO cere răbdare.

Dacă îți dorești rezultate pe termen lung, nu în 2 zile, atunci suntem gata să îți devenim parteneri.

Pe ce punem preț?

Nu ne mulțumim niciodată cu puțin, pentru că ne respectăm partenerii și dorim să le oferim campanii de SEO făcute în mod profesionist. De aceea, avem câțiva parametri pe care îi respectăm înainte și pe parcursul fiecărei campanii de SEO pe care o demarăm pentru partenerii noștri.

Înțelegerea particularităților businessului95%
Tool-uri de monitorizare a campaniilor SEO 90%
Link building & content marketing90%
Transparență și raportarea obiectivă a rezultatelor100%

Povestește-ne despre businessul tău

Completează formularul de mai jos, noi analizăm și stabilim o întâlnire în care să discutăm mai pe îndelete totul despre businessul tău.