Cum poate o campanie de SEO să îți ajute business-ul online?

Fie că ai un business nou în mediul online, fie că ai deja o experiență de câțiva ani, sunt cu siguranță foarte multe lucruri pe care nu le-ai descoperit încă. Lucruri care îți pot ajuta business-ul să crească și să devină mai mult decât un rezultat în Google. De aceea, echipa noastră este pregătită să îți împărtășească numeroase secrete care pot face diferența între un business de rutină și unul de succes.

servicii de optimizare seo in bucuresti

SEO înseamnă mai mult decât aducerea business-ului pe primul loc în Google

SEO înseamnă respectarea normelor impuse de Google. SEO înseamnă să creezi conținut de calitate pentru utilizatori. SEO înseamnă un mod calitativ prin care atragi atenția asupra business-ului tău online. SEO înseamnă strategie, planificare și rezultate pe termen lung. Și nu în ultimul rând, SEO cere răbdare.

Dacă îți dorești rezultate pe termen lung, nu în 2 zile, atunci suntem gata să îți devenim parteneri.

Pe ce punem preț?

Nu ne mulțumim niciodată cu puțin, pentru că ne respectăm partenerii și dorim să le oferim campanii de SEO făcute în mod profesionist. De aceea, avem câțiva parametri pe care îi respectăm înainte și pe parcursul fiecărei campanii de SEO pe care o demarăm pentru partenerii noștri.

Înțelegerea particularităților business-ului95%
Tool-uri de monitorizare a campaniilor SEO 90%
Link building & content marketing90%
Transparență și raportarea obiectivă a rezultatelor100%

Optimizarea pentru Google este un proces etapizat

Urmărim cu atenție fiecare dintre următoarele etape pentru a crea campanii SEO eficiente

Keyword Research & Analiza Business

Keyword Research & Analiza Business

Analiza business-ului și identificarea principalelor elemente care vor contribui la conturarea strategiei de business
Monitorizarea campaniei SEO

Monitorizarea campaniei SEO

Monitorizarea zilnică a evoluției cuvintelor cheie și a vizibilității în Google prin intermediul tool-urilor de care dispunem
Auditul tehnic (SEO on-page)

Auditul tehnic (SEO on-page)

Identificarea factorilor tehnici care blochează indexarea în Google și formularea de recomandări pentru optimizarea website-ului
Campanii de outreach

Campanii de outreach

Atragerea unor influenceri către business-ul tău, pe care să îl promoveze pe canalul lor de comunicare (bloguri, vloguri etc.)
Analiza competiției

Analiza competiției

Cercetarea principalilor competitori din branșa în care se află business-ul tău cu scopul de a identifica noi direcții și oportunități de creștere a business-ului
Link-building

Link-building

Crearea de conținut optimizat SEO care să contribuie la crearea de link-uri cu autoritate care să trimită către business-ul tău

Povestește-ne despre business-ul tău

Completează formularul de mai jos, noi analizăm și stabilim o întâlnire în care să discutăm mai pe îndelete totul despre business-ul tău.