Servicii SEO pentru orice site

Vizibilitatea unui site începe în Google. La Admarks, ne folosim de toate datele relevante pentru a oferi servicii complete de optimizare SEO care să îmbunătățească constant performanța site-ului tău.

În fiecare zi, Google răspunde la 5,6 miliarde de căutări, afișând milioane de pagini web utilizatorilor de internet. Însă numai un singur site obține locul 1 în pagina de rezultate Google.
Prin serviciile de optimizare SEO Admarks, site-ul tău poate fi acela.

Chiar dacă Google pare o cutie neagră în care nimeni nu știe ce se întâmplă, strategia SEO pentru site-ul tău nu trebuie să fie la fel. În elaborarea și implementarea ei ținem cont de tot ceea ce înseamnă business-ul tău specific și asigurăm o transparență completă a acțiunilor noastre de optimizare.

Ce presupune campania SEO Admarks?

1. Realizarea unui profil de cuvinte cheie

1. Realizarea unui profil de cuvinte cheie

Cuvintele cheie pe care utilizatorii le folosesc atunci când încearcă să ajungă la produse sau informații disponibile online sunt cheia înțelegerii nevoilor acestora. Aflând intenția utilizatorilor, le putem contura un profil pe care să-l utilizăm mai apoi în realizarea strategiei de optimizare SEO și în monitorizarea performanțelor site-ului.
2. Analiza competitorilor principali

2. Analiza competitorilor principali

Scopul tău este acela de a ajunge la un utilizator, răspunzând nevoilor sale. Scopul Google este unul identic - prezentarea celor mai relevante rezultate pentru nevoile utilizatorilor. Înțelegând ce vede Google ca fiind cel mai relevant site pentru nișa respectivă, înțelegi de fapt, ce vrea un potențial client. De aici încolo, totul devine mult mai simplu, iar noi te putem ajuta.

Cu fiecare an care trece, Google devine din ce în mai bun în a servi utilizatorilor rezultate în mod dinamic, în funcție de comportamentul lor online, iar strategiile SEO care funcționează după tipare nu mai dau rezultate.

Ca parte a acestei analize, îți vom spune care sunt acei factori care determina relevanța unui site pe nișa ta, pornind de la competitori. Vom analiza profilul lor de backlinks, profilul de cuvinte cheie, structura URL-urilor, meta elementele din site, viteza de încărcare și multe alte elemente esențiale pentru a înțelege poziționarea unui site.
3. Audit SEO complet Site Client

3. Audit SEO complet Site Client

Următorul pas este auditarea completă a site-ului tău. Acest proces este unul complex care trece în revistă toate aspectele care țin de performanța unui site, având tot timpul în minte factorii de relevanță identificați în analiza competiției.

   Vom realiza:
   ✓ Analizarea profilului de backlinks
   ✓ Auditarea tehnică a site-ului (meta elemente, viteza de încărcare a site-ului și date structurate și alte elemente structurale)
   ✓ Auditarea sau crearea și setarea conturilor de Google Analytics, Google Search Console și Google My Business
   ✓ Auditarea versiunii de mobil a site-ului
4. Optimizarea de conținut a principalelor pagini din site

4. Optimizarea de conținut a principalelor pagini din site

Ca urmare a auditării site-ului vom înțelege care sunt cele mai relevante și importante pagini din site-ul tău și vom realiza recomandări specifice cu privire la optimizarea acestora.
5. Strategie de conținut

5. Strategie de conținut

Fie că ai un site de conținut, fie că vorbim de un magazin online, articolele publicate în site-ul tău au nevoie de optimizări pentru a ajunge în primele pagini de rezultate Google. Vom realiza pentru tine un audit dedicat al blogului, un plan editorial cu 25 de teme pentru scrierea articolelor și îți vom oferi ghiduri de redactare și căutare a temelor relevante pentru nișa ta de activitate.
6. Link building

6. Link building

La fel cum un produs recomandat de o persoană cunoscută are mai multe șanse să se vândă, la fel un site recomandat de alte site-uri cu autoritate va deveni mai vizibil pentru utilizatori. Pentru ca acest lucru să se întâmple, noi vom crea conținut optimizat SEO care va contribui la crearea de link-uri cu autoritate ce vor trimite către business-ul tău.
7. Raportări lunare sau la cerere

7. Raportări lunare sau la cerere

O parte esențială într-o campanie SEO este monitorizarea constantă a randamentului unui site, atât din partea echipei de specialiști SEO, cât și din partea clientului. Pentru a răspunde acestei nevoi, realizăm lunar, dar și la cerere pe anumite perioade, raportări care să îți prezinte toate informațiile esențiale cu privire la performanța site-ului tău.
8. Recomandări SEO pentru migrarea unui site

8. Recomandări SEO pentru migrarea unui site

Fie că știi asta de la începutul campaniei SEO, fie că îți dai seama pe parcurs, se poate ca nevoile business-ului tău să presupună schimbarea site-ului actual. Acest lucru poate să însemne o simplă schimbare de design, o schimbare de platformă, de domeniu sau poate toate trei în același timp. Pentru aceste situații, îți putem oferi tot ghidajul necesar realizării unei tranziții perfecte de la vechiul site la cel nou, fără a pierde vizibilitatea în Google acumulată până la acel punct.

Fie că ai un business nou în mediul online, fie că ai deja o experiență de câțiva ani, sunt cu siguranță foarte multe lucruri pe care nu le-ai descoperit încă. Lucruri care îți pot ajuta business-ul să crească și să devină mai mult decât un rezultat în Google.

Povestește-ne despre business-ul tău, pe scurt, completând formularul de mai jos, iar mai apoi vom stabili o întâlnire pentru a răspunde nevoilor tale specifice.

Povestește-ne despre businessul tău

Completează formularul de mai jos, noi analizăm și stabilim o întâlnire în care să discutăm mai pe îndelete totul despre businessul tău.