O bună parte din strategia de promovare online a unui site ține de conținutul publicat în secțiunea de Blog. Fie că vorbim de un site de e-commerce, de prezentare sau chiar unul de conținut, alegerea temelor pentru articolele de blog este esențială în procesul de optimizare de tip SEO întrucât în acest fel putem ținti o paletă mai largă de utilizatori.

În același timp, o pagină cu un articol bine scris poate ajunge mult mai rapid pe prima poziție în Google, decât o pagină de servicii sau una de categorie de produs. Mai apoi, din acel articol, vizitatorii site-ului tău pot ajunge pe pagini extrem de relevante din site, devenind fie clienți, fie cititori fideli (dacă vorbim despre un site de conținut). Astfel, îți vei asigura un potențial constant de conversii, dar și un trafic organic crescut.

Iată ce cuprinde serviciul de strategie de conținut pentru blog, oferit de Admarks:

1. Audit blog

Auditul blogului imbunătăţeste performanţele SEO şi creşte rata conversiilor, prin depistarea problemelor paginilor de blog şi realizarea de recomandări pentru remedierea acestora.În doar caţiva paşi simpli afli motivele reale pentru care site-ul tău nu generează traficul organic asteptat. Astfel, vom analiza:

  • Folosirea corectă a elementelor H1, H2, H3;
  • Utilizarea cuvintelor cheie principale în punctele cheie ale postării de blog;
  • Structura articolelor;
  • Oportunităţile de linking intern;
  • Alegerea temelor de blog pentru maximizare potenţialul de trafic;
  • Meta titlul, meta descrierea şi alt textul pentru postările din blog;
  • Utilizarea datelor structurate;
  • Traficul organic pentru postările de blog.
Mai apoi, vom realiza recomandări pentru optimizarea tuturor acestor aspecte în aşa fel încât performanţa site-ului să crească vizibil.

2. 25 de subiecte numai bune de postat pe blog

Captează cu usurinţă atenţia vizitatorilor tăi cu subiecte de actualitate, căutate in Google, indiferent de nişa vizată.

Prin realizarea unui studiu al cuvintelor cheie cele mai utilizate în căutările Google (Keyword Research), vom afla cu exactitate ce produs, serviciu sau informaţie sunt căutate online pentru nișa ta de activitate. Mai apoi, vom realiza un plan editorial cu 25 de teme pe care tu să le folosești în scrierea articolelor de blog.

3. Ghid de căutare a subiectelor pentru articole – Fii în centrul atenţiei cu un articol de calitate

Cum afli ce caută oamenii ca să ai idei bune de articole? Ce faci dacă oamenii nu caută informaţii despre subiectul respectiv in Google?

Dacă ai probleme în a găsi subiecte de interes pentru potenţialii vizitatori ai site-ului tău, noi îți vom oferi un ghid de căutare a temelor pentru articole, în așa fel încât în viitor să te poți descurca singur în a scrie articole ce vor deveni extrem de populare.

4. Ghid de redactare - Află cum să redactezi un articol de calitate pentru blogul tau

Scrierea unui articol poate părea de cele mai multe ori un lucru deosebit de uşor. La prima vedere, sunt câteva gânduri transpuse în scris in scop de informare.

Însa, nu tot ce se postează pe internet este citit, nu orice text devine viral. De aceea, pentru a te asigura că articolul tău oferă conținut calitativ cititorilor, trebuie să ții cont de câteva aspecte precum:

  • Focusarea pe un subiect in tendinţe;
  • Structurarea corectă a textului;
  • Alegerea conţinutului informaţional potrivit pentru acea temă;
  • Alegerea unui titlu atragător;
  • Optimizarea imaginilor;
  • Plasarea link-urilor interne.
Noi, îți vom oferi recomandări pentru toate aceste elemente, în așa fel încât articolul tău să fie în formă maximă.

5. Training echipe redactori

  • Ai un blog, site de prezentare sau poate un magazin online?
  • Reprezinţi o firmă mică sau o companie de renume?
  • Simţi că business-ul tău online are nevoie de imbunătăţiri?

Avem răspunsuri pentru aceste intrebări! Concepem strategii personalizate de conţinut perfect adaptate afacerii tale. Punem ideile în practică şi urmărim creşterea traficului tău organic pentru a optimiza performanţa site-ului tău.

În funcţie de nevoile site-ului tău, putem concepe împreună un plan pentru strategia de conţinut de care ai nevoie, pornind de la elementele de mai sus.

Contactează-ne cât mai curând pentru a le oferi paginilor tale de blog o vizilitate mai bună în Google!